اول لباس کار، بعد کار
نوشته شده توسط : unexer

خرید لباس کار و استفاده از آن از اولین مقدمات کار در بسیاری از محیط های کاری می باشد. این لباس در کنار یکپارچگی و دسته بندی کارکنان اهداف و همچنین فواید زیادی را می تواند برای ما و محیط کارمان فراهم کند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید با لباس شخصی خود در تمام محیط ها حاضر باشید و این را مناسب تر میدانید، پیشنهاد میکنم تا انتهای این مطلب را همراه ما باشید تا درباره ضرورت خرید لباس کار اطلاعات کاملی کسب کنید.

خرید لباس کار

خرید لباس کار، ایمنی شما را بالا میبرد

بهتر است در هر محیطی با توجه به شرایط همان کار و نوع نیاز کارکنان لباس مخصوص کار برای آنها فراهم شود و همه ملزم به استفاده از این لباسها باشند. برای مثال اگر شخصی در محیطی با دستگاه های حرارتی کار میکند، قطعا لباس کار او با لباس فرد دیگری که در محیطی باز و ارتفاع کار میکند باید تفاوت هایی را داشته باشد.

امروزه مسئله ایمنی دغدغه بسیاری از کشورهای توسعه یافته جهان است. اهمیت سرمایه انسانی نیز هر روز بیش از پیش در جای جای این کره خاکی حس می شود. خرید لباس کار و پوشیدن آن از جمله مواردی است که با هزینه ای بسیار کم و به آسانی قسمت عمدهای از این ایمنی را تامین میکند.

خرید لباس کار ارزان

ویژگی های خرید لباس کار مناسب

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم بهتر است لباس کار متناسب با شغل هر فردی طراحی و استفاده شود. به دلیل مقرون به صرفه بودن لباس های کار ثابتی در بازار وجود دارند که به تناسب کار مورد نظر از آنها می توان استفاده کرد. از جمله این موارد لباس های کارهای یک تکه، بلوز و شلوار، کاپشن و شلوار اشاره کرد. برای فصول مختلف سال نیز می توان لباس متناسب با هر فصلی را داشت یا اگر یکسان بودن آن برای شما مهم است باید این موضوع را در تهیه لباس در نظر بگیرید. اگر بخواهیم نکته هایی که در خرید لباس کار باید بدانید را لیست کنیم حتما باید به موارد زیر اشاره شود:

  • هنگام خرید لباس کار، لباسی را انتخاب کنید که از دوخت با کیفیت و مقاومی برخوردار باشد. در هر شرایطی امکان تعویض فوری لباس وجود ندارد.

  • به جز موارد خاص، لباس ترجیحا تمام قسمت های بدن را پوشش دهد و به شدت از تا زدن و برش لباس خودداری شود.

  • جیب دار بودن یا نبودن لباس را با توجه به کاربرد آن در کار خود بررسی کنید. اگر نیاز به جیبهه یا نگهدارنده خاصی دارید حتما از ابتدا آن را مد نظر قرار دهید.

  • لباس کار باید اندازه باشد. بزرگ یا کوچک بودن لباس کار ( و همچنین تنگ یا گشاد بودن) کارایی فرد را کاهش میدهد و ممکن است باعث به وجود آمدن خطرات زیادی شود.

  • جنس لباس کار را هم حتما بررسی کنید تا همه ویژگی های مورد نیاز شما را داشته باشد.

اگر به اهمیت لباس کار پی برده اید، مرور ویژگی های ذکر شده در این مقاله شما را به داشتن یک لباس کار مناسب و راحت نزدیک خواهد کرد. توصیه ما این است از موارد بالا و موارد دیگری که برای کار شما اهمیت دارد، یک چک لیست تهیه کنید تا به راحتی بتوانید لباس های کار مختلف را با هم مقایسه کنید و لباسی که برای شما مناسب است را تهیه کنید. بهترین راه برای خرید لباس کار با کیفیت، خرید اینترنتی آن است که در این زمینه فروشگاه اینترنتی یونکس دارای بهترین لباس های ایمنی می باشد که می توانید با قیمت مناسبی آن را تهیه نمایید.

 





:: برچسب‌ها: خرید لباس کار , لباس کار , لوازم ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: